Když jednoho dne zjistíte, že se vám snížil počet návštěv, ještě to asi necháte tak, protože to se prostě stává. Druhý den se to však opakuje, třetí den totéž, a tak to pokračuj dál a dál. Tu je třeba zpozornět a uvědomit si, že se asi něco děje a někde se stala chybka. Tu pak najdete v tom, že se váš web nezobrazuje na přední pozici vyhledávání, ale někde vzadu, kde už chodí lidé více méně náhodou. Co s tím?
Náprava je poměrně jednoduchá. Je třeba upravit SEO, tedy znovu optimalizovat web.
Pokud si to umíte dělat sami, hluboká poklona. Pokud ne, je nutno si najmout SEO konzultanta. Ten je k mání na internetu kdekoli a vy si jen dávejte pozor, abyste si najali skutečného odborníka a nejen toho, co se za něj pouze vydává.
Tento odborník moc dobře ví, co je to SEO analýza a také s ní začne svou činnost. Bez ní to prostě nejde. Chcete-li cokoli napravit, musíte nejprve odhalit chyby, a to se zde v našem případě docílí právě SEO analýzou.
Po odhalení začne náprava samotná. My se však podíváme na analýzu jako takovou. Copak to asi obnáší? Samozřejmě nelze vypsat naprosto všechny aspekty, a tak jsem namátkou vybral jen několik prvků.
Analýza zjistí aktuální pozici našich stránek ve fulltextových vyhledávačích. Zhodnotí klíčová slova, zkontroluje přístupnost stránek pro roboty vyhledávačů a také on page faktory. Také lze analýzou zjistit, zda má váš web dostatečné množství odkazů z jiných stránek. Prostě je toho strašně hodně. Odborník ví, co má dělat a také jak případné chyby napravit. Výsledek je pak zcela jasný. Během několika dní se váš web opět dostane tam kam patří a kde byl předtím. Proto jej uvidí více lidí a také více lidí na něj po vyhledání klikne. Čímž se logicky zvyšuje šance na to, že také na vašem webu nakoupí zboží, které hledal a nepůjde totéž hledat ještě někam jinam.