Když chce někdo prodat to, co vyrábí, případně když chce, aby získal dostatek klientů využívajících jeho služby, musí v první řadě dosáhnout toho, aby se o něm vědělo a aby měl lepší reputaci než ti, kteří předstupují před veřejnost a potenciální zákazníky s podobnými nabídkami. A je pochopitelné, že vzbudit zájem nebývá často snadné, a proto se k tomu musí využít kdeco, co jenom připadá v úvahu.
A jakkoliv o tom mnozí z nás možná ani nevědí, může v takovém boji o zákazníky prospět významnou měrou třeba i takové jenom zdánlivě banální firemní logo.
Proč tu má logo svůj význam? Co je na něm tak prospěšného, že by ho nikdo z podnikatelů neměl podceňovat?
V zásadě se dá říci, že jde o jakýsi zjednodušený znak symbolizující určitou firmu. V ideálním případě stačí někomu ukázat takové logo, a dotyčný si v mžiku domyslí, co že se za ním skrývá za firmu a jaké má tato renomé.
A právě to nahrává prodeji. Tedy je-li nabídka od známé firmy s dobrou pověstí. Protože vidí-li zákazník na nějakém tom výrobku nebo jiné nabídce logo firmy mající dobrou pověst, samozřejmě dospěje automaticky k přesvědčení, že je i tento výrobek kvalitní a zasluhuje si zájem větší než jiné, méně známé nebo zpochybňované alternativy.
A proto si podnikatelé a firmy svá loga pořizují. A to ne jen tak leckde. Tvorba loga Domažlice tu bývá preferována, a to proto, že dokáže vytvářet kvalitní a nadčasová loga. Ta, která mohou podporovat určité podnikání dnes stejně jako v budoucnu v neměnné podobě.
A když firma takové dokonalé logo má, zbývá už jenom jediné. Musí si získat určitou pověst, která vejde ve známost a kterou si kdokoliv vybaví, jakmile uvidí takové logo.
Když se pak totiž takové logo objeví na nějaké nabídce, nebudou zákazníci váhat. Budou vědět, že je to nabízeno někým, kdo je takový a takový. A budou vědět, co asi od podobné nabídky očekávat.